nog 12 uur voor vertrek - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van DADO Roemenie - WaarBenJij.nu nog 12 uur voor vertrek - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van DADO Roemenie - WaarBenJij.nu

nog 12 uur voor vertrek

Door: sjef rullens

Blijf op de hoogte en volg DADO

25 Juli 2019 | Nederland, Pijnacker

het is bijna zover, nog 1 nachtje slapen en dan op weg. maar komen we wel toe aan slapen, spanning voor de reis, op weg naar het onbekende, de warmte, 39 graden in deze buurt, gaan we morgen wel weg, al die perikelen op vliegveld Schiphol.
de koffers zijn ingepakt, de een heeft een zeer volle koffer maar die weegt slechts 18,5 kg, 23 kg is de max. de ander heeft een half volle koffer en zit al aan de max. en dan nog de handbagage.

Voor wat de temperatuur hebben we al wat ervaring kunnen op doen de laatste dagen. hier in Nederland al een aantal dagen boven de 35 graden. In Cluj is het de komende dagen een graad of 25. een heel verschil met hier in Nederland maar het is wel een temperatuur waar in lekker gewerkt kan worden.

Voor nu slaap lekker, rust goed uit en voor diegene die ons komen uitzwaaien tot morgen op Schiphol bij het meeting point om 08:30 uur.

We proberen morgen een verslag te plaatsen over de reis naar Cluj.

• 26 Juli 2019 - 15:57

Maarten:

Hallo allemaal, we hoorden dat jullie veilig zijn aangekomen. Nu even acclimatiseren (meer dan 10 graden kouder dan in Nederland, brrrr :-). Vanavond zijn wij ook samen gekomen in het KC hebben gelezen uit Filippenzen 2 der verzen 1-11, waar het gaat om eenheid en dat hopen wij ook voor jullie dat je mag toegroeien naar elkaar, maar ook verbinding mag krijgen met Frank en Rita en de kinderen die zij opvangen. In vers 4 staat: "Heb niet alleen uw eigen belang voor ogen, maar ook die van de ander."En dat is wat mij betreft het motto waar jullie komend weekeind mee verder mogen. Ik geloof zeker dat je daar dingen mag ontdekken voor jezelf, door wat je doet voor een ander, binnen jullie groep en daar buiten. Voor nu een ontspannen avond en een goede nachtrust en tot morgen.

• 26 Juli 2019 - 17:52

Ria Van Oosten:

fijn dat jullie op de plaats van bestemming zijn!
    eerste nachtje in een vreemd bed dat jullie vaste plekje gaat worden.
    ver van huis, maar wat zo mooi is: de hemel boven je bij dag en bij nacht, is dezelfde als thuis!
    voor jullie allemaal goeds en vertrouwen op een prachtige tijd.
    Hij die alles maakte is ook daar de Grote Aanwezige.
    heel veel mooie dingen toegewenst en... een hoop humor, maar dat zit bij jullie ingebakken toch?