Nog 1 week voor vertrek - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van DADO Roemenie - WaarBenJij.nu Nog 1 week voor vertrek - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van DADO Roemenie - WaarBenJij.nu

Nog 1 week voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg DADO

19 Juli 2019 | Nederland, Pijnacker

Vandaag vrijdag 19 juli is het nog 7 nachtjes slapen voordat de dado 'ers zich om 08:30 moeten melden bij het meetingpoint op Schiphol. De spanning zal bij de deelnemers toenemen. Wat kunnen zij allemaal verwachten daar in Cluj in Roemenië. Wat ik zeker weet is dat alle voorbereidingen zo goed als klaar zijn, dat we allemaal gemotiveerd om daar de handen uit de mouwen te steken en dat we met elkaar een goede tijd hebben daar.

De afgelopen weken hebben nog diverse sponsoren geld beschikbaar gesteld voor het project aldaar. Er is ruim € 1.600,--- toegevoegd aan het budget om daar diverse werkzaamheden te bekostigen.

Op vrijdag 26 juli gaan we proberen om wat te schrijven over de reis naar Cluj.

Jolanda en Sjef

• 19 Juli 2019 - 17:45

Maarten Braat:

Goed om dit te lezen Dado-ers. Nu aftellen naar volgende week vrijdag en dan er voor gaan. Jullie gaan met elkaar maar weet dat God er ook bij is. Hij is altijd en overal. Wat mij betreft, ik wens jullie een goede reis en een tijd waarin je zegen mag ervaren in wat jullie daar gaan doen.

• 25 Juli 2019 - 04:21

Ria Van Oosten:

nog een nachtje in je eigen bed,morgen weer helemaal anders maar wat leuk!
    andere omgeving ander eten ander bed.
    geniet van de reis naar jullie bestemming, en...met die kerosine voor het vliegtuig komt het vast goed hoor.
    heb een goede tijd allemaal, goede reis en:God is er bij.
    zegen op jullie werk en onderlinge contacten, maar dat zal wel lukken na zoveel samen al gedaan te hebben.

• 25 Juli 2019 - 17:37

Elly:

Een hele goede reis morgen en dan lekker aan de slag. Succes allemaal.