Nog 3 weken voordat de reis gaat beginnen. - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van DADO Roemenie - WaarBenJij.nu Nog 3 weken voordat de reis gaat beginnen. - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van DADO Roemenie - WaarBenJij.nu

Nog 3 weken voordat de reis gaat beginnen.

Blijf op de hoogte en volg DADO

07 Juli 2019 | Nederland, Pijnacker

Nog 3 weken voordat de reis gaat beginnen.
Na ruim 10 maanden voorbereidingstijd is het nu bijna zover. DADO gaat op reis naar Roemenië. Als ik dit schrijf is het zondagmiddag 7 juli. Vanavond in Kerkelijk Centrum Delfgauw de uitzwaaidienst waarin de 11 jongeren en de 2 begeleiders uit Pijnacker symbolisch uitgezwaaid worden. De afgelopen periode hebben de jongeren keihard gewerkt bij diverse activiteiten om een zo hoog mogelijk bedrag bij elkaar te krijgen voor het project in Roemenië. Dat is gelukt, het overtreft de stoutste verwachtingen en vanavond wordt het bedrag bekend gemaakt. Maar ook dankzij de vele giften die binnen zijn gekomen kunnen we nu daar in Roemenië veel werk verzetten en grote stappen maken om de ideeën te realiseren van de stichtingen Rise2Shine en Gain.
Vrijdag 26 juli om 08:30 verzamelen we op Schiphol en vliegen we om 11:20 uur richting Cluj in Roemenië. Zaterdag 10 augustus om 10:20 uur landen we op Schiphol en is de reis bijna ten einde. Maar nu eerst de laatste voorbereidingen voordat we werkelijk op reis kunnen
Sjef Rullens

Tags: delfgauw